Løsninger

TailorMade® løsninger

Vores løsning er opbygget af en række fuldt integrerbare komponenter, som kan afvikles på alle platforme.

Kernesystemet hedder TailorMade og det rummer funktionalitet som finans, debitor, kreditor, indkøb, ordre og lager.

 

Product Data Management funktionaliteten håndteres af TailorPDM.

 

Vi tilbyder forskellig funktionalitet til håndtering af salg og ordreoptagelse. Grundlæggende skelner vi mellem ordreoptagelse under indsalgsperioden og ordremodtagelse i forbindelse med supplement af sortimentet. Salgskomponenterne kalder vi TailorSales.

 

Ønskes der effektiv ordrebehandling og styr på lageret kan man med fordel benytte TailorWMSTM.

 

Vores butiksløsning med bl.a. intelligente kasseterminaler, integration af Dankort-terminaler m.m. hedder TailorShop.

 

I tillæg til det, som vi kalder for nødvendig funktionalitet, er det muligt at få udviklet præcis den funktionalitet, som skal til for at tilgodese de særlige behov den enkelte virksomhed måtte have.

TailorMade ApS | Høgevej 12 | 3400 Hillerød | Tlf.: +45 4825 3539 | info@tailorsoft.dk